torstai 16. lokakuuta 2014

Kaikin puolin mainio viikonloppu

Tänään on ollut tosi hyvä päivä! Tiistaina mulla oli vähän bussivaikeuksia, muuten on mennyt vähän paremmin :D Mutta koska nyt on kuitenkin jo torstai, niin aattelin että ois hyvä kirjoittaa tänne viime viikonlopusta, kun mulla on kerta kuvatkin!


Mun host-siskon Maddien koululla oli lauantaina avoimet ovet. Siellä oli elonkorjuuhenkinen lapsikuoroesitys ja kaikki! Heti tuli ihan Steiner mieleen :D



Käytiin syömässä Yo! Sushissa. Se on liukuhihnasushiketju, jonka ravintoloita onkin vähän joka paikassa. Hyvää on! Mun uus ruokalemppari on toi edamame -salaatti. Siinä on siis edamame-papuja paloissaan ja suolaa :D Yksinkertaista ja namia. Oon myös ruennut syömään sikana avokadoa! Laitan sitä yleensä aina lounassalaatteihin ja sitten jos susheillaan, niin avokadomakit on mun varma valinta.

Yks vakkaripaikoista missä ollaan käyty runsaasti tässä vajaan parin kuukauden (!) aikana oli Twist & Top Yogo Shop, josta sai ihan törkeen hyvää frozen yogurtia, mutta se sulkeutui sunnuntaina :( Kuvassa lauantainen viimeinen ehtoollinen.


Kotikaupungin kauneus Windsor 1 - Kuopio 0.



Sunnuntaina oli Lontoo-päivä ja heti alkuun tehtiin todella hämmentävä löytö. Oli korvapuusteja, ruispuuroa, pannareita, mustikkapiirakkaa, ruisleipää, karjalanpiirakoita... Tuoksu oli hyvin kotoisa :)


Hyvältä maistui pannukakku!


Pulu poikineen.



Käveltiin Hyde Parkin halki ja harjoittelin luontokuvausta :D



Lontoo on vaan tosi tosi tosi ihana!


Symppis jäätelöauto osa 2!



Varsinainen määränpää oli Victoria and Albert Museum, eli V & A, joka on ilmeisesti maailman suurin sisustusesineiden museo. Kuvat on museokahvilasta, mutta oli itse museokin ihan törkeen hieno!


Supersöpö muinaisleijona <3___<3


Jeesus paketissa.




Mun lemppariosa museosta oli ehdottomasti Teatteri- ja esiintymistavaroiden osasto. Näytillä oli esiintymisasuja erinäisistä musikaaleista, teatteriesityksistä ja esim. klubitanssijoiden tavaroita. Oli päähineitä, julisteita, jäljennös Kylie Minoguen jonkun vuoden kiertueen pukuhuoneesta hiuslakkapulloineen kaikkineen, pienoismalleja eri näytelmien lavasteista, kaikenlaista rekvisiittaa... Ihan megahieno!

Tällä viikolla on ollut hyvin perinteisen englantilainen sadesää, mutta muuten menee hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti