tiistai 24. helmikuuta 2015

Oli loma (ei oo enää)

Mulla on tänään ollut ehkä maailman turhin koulupäivä koskaan, tai no ehkä pitäisi sanoa että päivä koulussa eikä mikään koulupäivä. Aamulla heräsin normaalisti varttia vaille 7 ja lähdin pikakävelemään bussipysäkille 50 minuuttia myöhemmin. Bussi oli myöhässä, kuten aina (paitsi yks kerta kun se oli 4 minuuttia ajoissa ja sit just missasin sen mutta sain sitten kyydin ja olin kuitenkin Eghamissa ennen bussia, minä 1 - bussit 0, jes), mutta tuli sitten kuitenkin. Siinä mulle sitten selvisi että joo, tanssitunnit on peruttu AS-dramalaisten näytelmäharkkojen takia joihin tarvitaan kaikki tilat ja opettajat, ja niin mun koulu ois oikeesti alkanu vasta 12:45. Siellä sitten hengailin koulun kirjastossa ekan puoltoista tuntia ja tein vähän kouluhommia, sitten hengailin tietokoneluokassa seuraavat puoltoista tuntia ja kaverit teki vähän kouluhommia ja sitten syötiin lounas normaalisti. Ruoan jälkeen mulla oli näyttelemistä ja sekään ei sitten ollut kunnon tunti samaisten näytelmäharkkojen takia- katsottiin siinä hetki niiden harkkoja ja päädyttiin ruokalaan jossa käytiin kerran läpi omat vuorosanat. Sitten hengailin taas kirjastossa tunnin ja sen jälkeen mulla oli tutor-opettajan kanssa lyhyt one-to-one appointment, jossa ei myöskään käyty läpi mitään tärkeetä ja maatamullistavaa. Sitten hengailin kirjastossa vielä puolisen tuntia, koska koulun jälkeen ois pitänyt olla musikaaliharkat. Menin sinne paikalle ja opettaja ei oikein tiennyt että kuka on tulossa ja lähetti mut kotiin, sinänsä ihan jees että pääsin kavereiden kanssa samaan bussiin mutta ihan oikeesti, olin koululla vajaat 8 tuntia ilman mitään kunnon syytä?! Ei ollut nyt kyllä mun päivä millään tavalla.

Mutta mistä oikeesti tulin kirjoittelemaan oli se että meillä oli loma! Ennen lomaa en myöskään tehnyt mitään ihmeellistä, kävin koulun retkellä katsomassa Ultima Vezin tanssia, joka oli kyllä ihan huikee, ja sitten oli parent review day jonka mukaan mulla menee hyvinkin mainiosti koulussa. Lomalla en nukkunut ihan niin paljoa kuin olin suunnitellut, mutta muuten oli tosi kivaa ja vaihtelua arkeen! Myös mun skeittaaminen sujuu koko ajan paremmin ja paremmin ja niinä päivinä kun oon ottanut mun cruiserin kouluun (koska sillä pääsee nopeemmin bussipysäkille, heh) oon saanut paljon kommentteja että tosi siisti lauta ja että mäkin oon tosi cool ja taitava kun pysyn pystyssä :D

Mutta se loma siis. Loman ekana sunnuntaina junailin Oxfordiin tapaamaan mun viime kesän pikkuista, oli ihan huippukiva päivä! En ollut koskaan aiemmin käynyt Oxfordissa, mutta olin halunnut jo tosi pitkään visitoida niin oli oivallinen kaksi kärpästä yhdellä iskulla -tilanne. Sää oli harmaa ja yliopiston ne paikat joissa oltais haluttu käydä eivät olleet auki yleisölle, mutta hienoja olivat ulkopuoleltakin. Oxfordista ei tullut mitenkään mun uutta lempparikaupunkia mutta oli se aika ihana kuitenkin!





Inspiroivia elämänohjeita ja silleen.



On ihan ok mennä Pizza Hutiin syömään pelkkää jäätelöä (tosi paljon jäätelöä) jos tekee mieli.


Maanataina sää oli edelleen harmaa, mutta suuntana Lontoo. Mun Suomi-serkut oli siellä lomailemassa ja liityttiin seuraan. Käytiin akvaariossa, jossa olin edellisen kerran käynyt vuonna 2002, sitten kävin elämäni ekaa kertaa London Eyessa ja sitten käveltin vielä Southbankia pitkin Tate Modernille. Oli hauskaa nähdä sukulaisia pitkästä aikaa ja olla Lontoossa aika turistina :)






Tiistaina kaikki tuli meille kylään Windsoriin ja oli ihan tajuttoman kaunis aurinkoinen päivä, mutta en tietenkään ottanut yhtään kuvaa. Illalla tein Pancake Tuesdayn kunniaksi banaanipannareita :) Keskiviikkona tein suunnilleen koko päivän läksyjä ja pakkasin koska torstaina lennettiin Lissaboniin! Mulla on reissusta ihan sikana kuvia, niin teen siitä sitten oman postauksensa. Lähen tästä nyt tarkistamaan koulusähköpostin että jos vaikka huomenna ois tunnit normaalisti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti